2011年10月30日日曜日

Get Picky Inspiration Challenge

みなさんこんにちは。


GetPickyのインスピレーションチャレンジがUPされています。



インスピレーションボードはこちら。




Hi,everyone ;-)
GetPicky's new challenge has revealed.
It's a Inspiration challenge.

Here is a Inspiration board.

Beautiful room...
And as an extra challenge..."Include FABRIC on the pages"
ファブリックを取り入れるのが副題です。





こちらが私が作ったレイアウトです。




色とりどりのカラーと、レースのカーテンからインスピレーションをもらいました。
Here is my layout.
I was inspired from beautiful colors of the room and tulle lace curtain.



















(↓ちと見づらいですが)




レースのカーテン風にしてみました。






いつもはインクをたくさん使いすぎてしまうので


今回は背景に黄色のミストのみを使いました。



あ、肝心のファブリックですが、


左下のほうにWebster's Pagesのタグを使ってみました。



ちょっとわかりにくいですね~(^^;)






To announce the winner of my RAK for Get Picky's 1st ever birthday blog hop!And the winner is...



Dale Tiernan!



Congratulations !!!



Please email me with your details for your prize!





Thanks for looking ;-)

3 件のコメント: