2011年6月3日金曜日

Get Picky #8

みなさんこんにちは。
ここ最近仕事やらクラスやらでバタバタして、久しぶりのブログUPになってしまいました。

Hi!
I have been very busy these days with my works and classes.
I upload blog after a long absence!

GetPickyの新しいチャレンジが始まっています(^^)
今回のお題は。。。自分自身について。
ずっとSBというと子供の写真ばかりをクロップしていましたが、最近は自分の日記・記録として自分自身の写真も使うようになりました。以前のレイアウトはあまりに自分の写真が少なくて、このころどんなだったっけ?と思いだせないのが悲しくて・笑

Get Picky's new challenge was revealed ;-)
It's about "myself"





I have made layouts with the pictures of my children, but I come to use the pictures of myself.

Because former layout has few photographs which myself is reflected in, I cannot remember that time.lol!!

OK.. here is my layout.





I used Scrapmatts's chipboads.

I look forward to seeing your layout!!
Thanks for looking ;-)

0 件のコメント:

コメントを投稿