2011年1月11日火曜日

Bo Bunny LO Challenge

新年初のBo Bunny LO Challengeです(^^)
スケッチはこちら。
Here is a sketch.


Here is my LO.
私の作ったLOはこちら。



オリビアシリーズにちょっと紫を足してみました。
紅葉の時期の写真なのでなんとなく秋色な感じに。

娘の一生懸命に遊ぶ表情がかわいらしくて
タイトルはfaceにしました。

木でできた鳥のモチーフは
100円ショップで購入しました~(^m^)
結構かわいいものが多くて
ついつい長居してしまいます。

今回も楽しく作ることができました♪


It is a photograph of Autumn.
To add autumn and natural feeling
 I added purple to the Olivia series and Hemp product.

I used blending tool and mask.


The desperate expression of the daughter was impressive,
So the title was face.

The motif of the bird made of trees
which I purchased in a general store.
There are many quite pretty things and
I stay too long just carelessly.


I was able to make it happily this time!


0 件のコメント:

コメントを投稿